שירותי מחשוב לעסקים שעובדים

שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים?

חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?

 הגיע הזמן לעבוד עם ספק מחשוב אמין וותיק עם מאות לקוחות שידאג למחשבים בעסק שלכם לעבוד ללא תקלות.

עם מעל 20 שנות ניסיון, צוות גדול בתמיכה, מאות לקוחות ואלפי משתמשי קצה שנהנים מחוויית שרות אמינה ומהירה.

שירותי מחשוב לעסק שלך

שרת ענן

שרתי ענן

שירותי סיסטם

שירותי סיסטם

מנהל רשת

מנהל רשת

שירותי Help Desk

שירותי Help Desk

גיבוי בענן

גיבוי בענן

אבטחת מידע

אבטחת מידע

בואו נדבר

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקוחות שבחרו בנו

איך זה עובד המעבר אלינו ?

1. סקר המערכת הקיימת

לפני העברת השרביט מהחברה הקודמת אלינו, מצטרך לדעת מה המצב כיום לשם כך נבצע סקר מקיף של מערך המחשב, שרתים,
תחנות עבודה, תקשורת, גיבויים ואבטחה. ולאחר בחינת הממצאים שנמצאו, נשלח דוח אשר כולל המלצות לטיפול בבעיות שנתגלו והצעות לשיפורים, כולל הממצאים יכללו בתיק אתר מסודר של הלקוח.

2. לקיחת אחריות

לקיחת האחריות מתבצעת בנוהל הבא: ראשית גיבוי מלא של המערכת ולאחר מכן איפוס של ססמאות לשרתים, ופיירוול ולכול שאר משאבי המחשוב ולאחר מכן התחלת עבודה מסודרת.

3. הטמעת מערך התמיכה

לאחר תחילת עבודה תקבלו שם משתמש וסיסמא לפורטל התמיכה, כאשר בכל בעיה העובד פותח קריאת שרות, אשר מתופעלת על ידי מחלקת הבק אופיס ומנותבת לטכנאים לטיפול בזמן הקצר ביותר, הפורטל נוח לשימוש כאשר ניתן לראות בו דוחות עבר, קריאות פתוחות ו/או קריאות בטיפול, בסיום טיפול של כל קריאה העובד אשר פתח קריאה יקבל דו"ח מסודר במייל שלו על מהות הטיפול שהטכנאי ביצע.

 

 

4. יישור קו ומיטוב המערכת

בהתאם לסקר המערכות שביצענו בתחילת הדרך, אנחנו נעביר הצעת מחיר לשיפור ו/או תיקון של כל הליקויים שנמצאו, אשר זקוקים לטיפול עבור פעולה תקינה וחלקה של מערכת המחשוב שלכם.

לקוחות ממליצים

בואו נדבר

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם

חבילות שירותי מחשוב לעסקים שלנו מכסות את כל מערך המחשוב בעסק או בארגון, כולל אבטחת מידע, גיבויים, תמיכה טכנית, ניהול שרתים, תקשורת ועוד, כנסו למידע נוסף …

שירותי מחשוב לעסקים משתנים מעסק לעסק והם נגזרת של גודל מערך המחשוב בחברה ולכן, על מנת לתמחר את השירות עבורכם, להיפגש ולהבין ממכם את גודל הארגון והדרישות שלכם למערך המחשוב.
אנחנו בהחלט לא הפתרון הכי זול בשוק אבל מחירים הוגנים – אבל אם אתם מחפשת אמינות ומקצועיות ועבודה עם חברה רצינית עם תקני ISO ואבטחת מידע בחוות השרתים אז הגעתם למקום הנכון וכפי שנאמר אין לי מספיק כסף לקנות בזול

IP מחשבים תוכנה ותקשורת

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

שירותי מחשוב לעסקים
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן