יתרונות וחסרונות של שירותי גיבוי בענן

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
פתרונות גיבוי און ליין בענן

גיבוי און ליין לעסקים – פתרונות מתקדמים לגיבוי מרוחק

יתרונות וחסרונות של שירותי גיבוי בענן

בין אם אתם עובדים עם שרת פיזי מקומי או במחשוב ענן, חיוני באותה מידה להיעזר בשירות הגיבוי כדי לשמור ולנהל את הנתונים שלך. בעיקרון, זה כמו כל תהליך גיבוי אחר הכרוך בהגנה על כל הנתונים החיוניים שלך מפני סיכונים ספציפיים. כאן המשתמשים מאחסנים את קבצי הגיבוי שלהם בשרת מרוחק חיצוני המאפשר להם לגשת לנתונים שלהם בכל עת מכל מקום דרך האינטרנט. עם זאת, ישנם יתרונות וחסרונות מסוימים של שירות גיבוי בענן . בואו נכיר אותם.

היתרונות של גיבוי בענן

שומר את הנתונים שלך בשרת חיצוני

העותק השני של הנתונים שלך נשמר בשרת מרוחק, כך שבמקרה של תקלה בשרת המקומי או כל אסון אחר, אתה יכול לשחזר את כל הנתונים החשובים שלך המאוחסנים באחסון הענן. בניגוד לשחזור קלטות שבדרך כלל היה כרוך בהליך ארוך בשליפה, שחזור הקובץ מאחסון ענן הוא קל ומהיר יותר, מכיוון שהוא פשוט אינו מצריך הובלה פיזית ממקום האחסון.

אפשרות לגישה לקובץ שלך דרך האינטרנט

גם אם אתה נמצא קילומטרים ממקום אחסון הענן, אתה יכול לגשת לנתונים שלך בכל עת ובכל מקום דרך האינטרנט.

זה זול מאוד

ארגונים עסקיים רבים בוחרים באחסון ענן שכן מדובר בגישה חסכונית לאבטחת כמות גדולה של נתונים, במקום להשקיע בשרת פרטי ובמשאבים הנדרשים לתחזוקתו. עלות האחסון משתנה בהתאם לדרישת המשתמש.

מפחית את עלות התחזוקה

ספק השירות מציע מגוון הרשאות למשתמשים שלו כמו שהם משתמשים בתשתית היי-טק מודרנית לאחסון השרת, כך שאתה בטוח שהשרת שלך ממוקם במקום אידיאלי. יתרה מזאת, אינך צריך לדאוג לתחזוקה מכיוון שספקי השירות עוקבים לחלוטין אחר השרתים ומתחזקים בהם ובנוסף מבצעים בדיקת שדרוגים וצרכים טכניים אחרים.

חסרונות של גיבוי בענן

דורש קישוריות רוחב פס גבוה לאינטרנט

שרות הגיבוי נדרש למהירות אינטרנט גבוהה כדי להשיג את הנתונים שלך ובמקרה של בעיה ברשת, לא תוכל לגשת לתיקיה שלך. אז וודא שיש לך חיבור אינטרנט טוב שיאפשר לך להשלים את הליך הגיבוי בצורה חלקה, ללא הפרעות.

הנתונים נשמרים בשרת של צד שלישי

למרות שגיבוי השרת שלך בשרת חיצוני הוא אפשרות נהדרת, זה יכול להיות גם חיסרון. אם משהו ישתבש בשרת הצד השלישי, הנתונים שלך בהחלט יאבדו. לכן תמיד מומלץ לכל לקוח לשמור גם עותק מקומי של הנתונים שלו, וכמובן ולמצוא ספק שירותי ענן מהימן ומוערך אשר יציע שירותי אבטחה ושירותים תמיכה ברמה גבוהה.

קבע את רוחב הפס

ספקי שירותים מסוימים מאפשרים רוחב פס בלתי מוגבל, אך ישנם מספר ספקים אחרים המציעים רוחב פס מוגבל ויכולים לגבות מכם עלות נוספת אם תעלה על ההקצאה. זה בהחלט עניין של דאגה ולכן ארגונים חייבים להבטיח את קצבת רוחב הפס שלהם מספק השירות כאשר הם בוחרים באחסון ענן.

בהתחשב בעובדה, עליך לשקול תמיד לגבות את הנתונים שלך בכדי לשמור על הקבצים שלך מעודכנים ומאובטחים . בנוסף, תוכלו למצוא מספר ספקי אחסון בענן המציעים פתרונות ענן מיטביים במחיר פחות משמעותי. 

אם יש לך שאלה בנושא גיבוי און ליין לעסקים, פשוט צרו קשר

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
סנטינל וואן - SentinelOne - פתרון ההגנה המתקדם בעולם לעסקים

SentinelOne – פלטפורמת הגנת מהדור הבא

SentinelOne היא פלטפורמת הגנה מהדור הבא שנועדה להגן על נקודות קצה בארגונים ועסקים מפני מגוון רחב של איומים. הפלטפורמה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות חריגות

מיחזור פסולת אלקטרונית

מיחזור פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית יש לכם ציוד ישן מיחשוב ישן וציודי IT כגון שרתים,מחשבים, רכזות, וכ"ו בעסק שרוצים למחזר ולתרום לאיכות הסביבה ? במקום לזרוק אותו אנו

שרתים מחודשים / יד שניה למכירה או השכרה

שרתים מחודשים למכירה\השכרה

שרתים מחודשים / יד שניה למכירה או השכרה במסלול שכירות ליסינג שרת Dell T320 שרת משרדי₪ 750חודשי + מע"מ 1 מעבד E5-2403 זיכרון 16 גיגה

שווה קריאה
מיחזור פסולת אלקטרונית
מיחזור פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית יש לכם ציוד ישן מיחשוב ישן וציודי IT כגון שרתים,מחשבים, רכזות, וכ"ו בעסק שרוצים למחזר ולתרום לאיכות הסביבה ? במקום לזרוק אותו אנו

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן