שירותי מחשוב לעסקים קטנים

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
שירותי מחשוב לעסקים קטנים

שירותי מחשוב לעסקים קטנים – החתיכה החסרה בעסק שלך

בעמל רב הפכת את הרעיון שלך לתכנית עסקית, שהובילה לפתיחת העסק שלך. עסק קטן המעסיק מספר מצומצם של עובדים, המרכזים בידיהם את מלוא האחריות לקחת את הרעיונות שלך לשלב הבא. לאורך הדרך, בעלי עסקים קטנים נאלצים להתמודד עם אתגרים שלא היו יכולים לצפות עת הקמת העסק. תשתית יציבה של כוח אדם מסור יכולה לסייע לעסק לשרוד, אך לעיתים לא די בכך.

כשניגש לשאלת ההתמודדות בזירה הטכנולוגית בה העסק שלך נמצא, נדרשים אנשי מקצוע שילוו אותך בגיבוי שוטף של העשייה שלך, הגנה מפני איומי אבטחה ברשת וביצוע תחזוקה ושדרוג תשתית קיימת, כל זאת – מבלי להפריע לעבודה השוטפת.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים – אנשי מקצוע שילוו אותך בג'ונגל הממוחשב

עד כמה מורכב זה כבר יכול להיות? הנה רשימה קטנה של דברים מעצבנים שקורים רק לעסקים קטנים.

  • עברת למשרד גדול יותר ונתקלת בקשיים בהטמעת התשתית ששירתה אותך נאמנה במקום החדש.
  • המחשב שלך דורש עדכון גרסאות ליישומי OFFICE ונדרשת השבתה של העבודה למספר שעות,  בדיוק בשעות השיא.
  • הספק החליף שם או כתובת ויש לעדכן עשרה גורמים נוספים בכך. ואם לא די בזה, גם לעבור מסמך-מסמך ולהשקיע זמן יקר בעדכון המערכת במידע החשוב הזה.
  • מערכת קליטת ההזמנות וההחזרות מיושנת ורק מסרבלת את העבודה מול הספקים והעובדים.
  • יש בעיה ברשת או במסך ולכל אחד ספק שונה, והעובדים שלך עוברים מספק לספק ומזריקת אחריות לזריקת אחריות. זמן יקר הולך לאיבוד.
  • מספר הטלפון של העסק מפורסם כחלק מהשיווק והשיחות מציפות אותך, ללא כל יכולת להפנות שיחות למחלקות הרלוונטיות ביעילות – ניהול חשבונות, הזמנות אונליין או שירות לקוחות מתרכזים כולם אליך. בינתיים, עומד מולך לקוח נאמן שרק רוצה לשלם. לא חבל?

מענה מקיף, מהיר ומקצועי לכל בעיה

שירותי מחשוב עבור העסק נותנים לך את המענה המקיף, המהיר והמקצועי ביותר תוך שמירה על פעילותו השוטפת של העסק. אנו מספקים מענה וכתובת לכל בעיה טכנית תחת קורת גג אחת ונטפל בכל במהירות ויעילות מבלי "לטרטר" אותך בין המחלקות השונות.

אנו נתאים עבורך מערכת לניתוב שיחות, נאבחן ונטפל בבעיות תקשורת חוזרות, נבנה תשתית מתאימה לצרכיך וכזו שתהיה ברורה ומובנת לכל עובד.

בין אם מדובר בעסק קטן המתמחה ברפואה אסטטית, משרד אדריכלים או חנות מכולת שכונתית – יש צורך אחד משותף שאין להקל בו ראש – הצורך בראש שקט לניהול העסק ודגש על שירות טוב לקהל שלך.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים כגדולים

לנו לא משנה מהו היקף פעילות העסק. השירות שלנו מרכז בידיו את כל מה שנוגע להתנהלות העסקית שלך בהיבט הטכנולוגי. דחיפת העסק שלך קדימה לא תלויה רק בקידום עמוד הפייסבוק או שיווק נכון של המוצר שלך במדיה, אלה גם בביטחון שניתן להעניק ללקוחות שלך – החל בהיבט אבטחת המידע וכלה בשירות הלקוחות הזמין וחווית הקנייה שלהם.

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

שירותי מחשוב למפעלים

שירותי מחשוב למפעלים

חשיבות שירותי מחשוב למפעלים  יהיה תחום הייצור אשר יהיה, היקף עבודתם של מפעלים הוא גדול מאוד. העסקת מספר רב של עובדים, התבססות על מכשור טכנולוגי

שירותי מחשוב לקבלני בניין

שירותי מחשוב לקבלני בניין

כל מה שחשוב לדעת על שירותי מחשוב לקבלני בנייןבמסגרת עבודתם כאנשי מקצוע, נדרשים קבלני בניין לניידות וגמישות. בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד ופיקוח מרחוק,

שווה קריאה
שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן