תיקון מחשבים ניידים

IP מחשבים תוכנה ותקשורת
תיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשבים ניידים

תיקונים למחשבים ניידים של כל החברות , מחשבים ניידים של אפל מק ו- Mac

המחשב הנייד שלכם התקלקל ? אתם ביידים טובות, המעבדה שלנו עם נסיון של מעל 15 שנה בתיקון מחשבים ניידים, נותני שרות לחברות הגדולות במשק (כגון פייסבוק ישראל) ועוד הרבה חברות ולקוחות פרטים ברחבי הארץ. התקשרו עכשיו לאיסוף המחשב הנייד לטיפול מהיר ואמין 077-4000179.

התקנה מחדש של מערכות הפעלה

שרות התקנות מחדש, מבוצע כאשר מערכת הפעלה ישנה ומצריכה שדרוג, או בגלל שמערכת הפעלה כבר הרוסה מסיבות כאלה ואחרות שלא מאפשרות עבודה תקינה עם המחשב, במעבדה תתוקן מערכת הפעלה נקייה חדשה כמו ביום שרכשתם את המחשב.

הסרת וירוסים, תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות

לעיתים מערכת הפעלה במחשב עובד לאט ומתנהגת מוזר ומקפיצה כל מיני מודעות שאין לכם מושג איך הגיעו אליכם למחשב, ככל הנראה שאתם חווים זאת מדובר על וירוס או תוכנת ריגול שחדרה למחשב, במעבדה אנו ננקה לכם את מערכת הפעלה ונחזיר את המחשב לפעילות תקינה.

תיקון כרטיס מסך

כאשר המסך מתחיל לרצד או נדלק ואחרי ששללנו בעית מסך, ככל הנראה הבעיה בכרטיס המסך במחשב, במעבדה שלנו אנו עוסקים בתיקוני אלקטרוניקה ברמת רכיב, מה שמאפשר תיקון המחשב במקום להיכנס להוצאה גדולה של רכישת מחשב חדש.

שדרוגי כונן קשיח או SSD ובדיקות בריאות

המחשב הנייד עובד לאט, מיושן קצת ? אך אתם אוהבים אותו, כיום בהוצאה קטנה יחסית של מאות שקלים, ניתן להחזיר ביצועים כמו של מחשב חדש בשדרוג דיסק קשיח מסוג SSD מהיר, והרחבת זיכרון.

שירותי אבחון מלאים

מחשב שנכנס למעבדה עובר סט בדיקות לבדיקת מצב המחשב באופן כללי, במידה ומוצאים ליקוים נוספים מעבר למה שהלקוח דיווח, אנו מעבירים את הממצאים לידעת הלקוח שיקבל החלטה אם רוצה לתקן או לא.

תיקון ציר, תיקונים / החלפות פלסטיקה

לעיתים כתוצאה מעייפות החומר או שימוש מוגבר במחשב, אחד הצירים של המחשב ולעיתים הציר ובנוסף הפלסטיקה שמחזיקה אותו נשברים, מה שמונע פתיחת המחשב הנייד, ויכול לגרום לשבירת המסך עצמו, במעבדה אנו מחזיקים מלאי גדול של צירים ופלסטיקה לרוב הדגמים הפופלרים של המחשבים הניידים.

מקלדות, מטענים וסוללות חדשות

ניתן לרכוש אצלנו מטענים וסללות מקוריות, כמו כן במידה ויש לכם בעיית במקלדת במחשב הנייד בגלל סיבות שונות שיכולות להיגרם, שהנפוצה ביותר היא שפיכת נוזל כל שהוא על המקלדת, ניתן למצוא אצלנו מעל 700 סוגי מקלדות למחשבים ניידים להחלפה מהירה במחשב.

החלפת מסך לד למחשב נייד LCD / LED

נשבר המסך של המחשב הנייד, מעצבן….. אבל תופעה דיי שכיחה, אנו במעבדה מחליפים בממוצע בשנה מעל 500 סוגי מסכים שונים של מחשבים ניידים, החל מהחלפת מסך למחשב נייד עם מסך סטנדרטי, ועד למסכי מגע, ומסכים למחשבי מקבוק ואיימק עד גודל 27"

בעיות חשמל שונות ושקעי טעינה

המחשב לא נדלק, או כאשר המחשב נדלק ונכבה, או נטען לסירוגין, יכול להעיד על בעיה בשקע טעינה, הפתרון בדרך כלל נגמר בהחלפת שקע טעינה.

בעיות אתחול

מערכת ההפעלה לא עולה ? המחשב נתקע באמצע עלייה ? יש לכם חומר חשוב על המחשב ? במעבדה יאבחנו את מקור התקלה, אך ראשית באם יש חומר חשוב, יבצעו לכם פעולת גיבוי לחומר, על מנת לשמור את החומרים החשובים לכם שצברתם במשך שנים על המחשב הנייד, לאחר הגיבוי יבחנו את מקור הבעיה ויציעו לכם פתרון מתאים לתיקון.

התחממות יתר – מאוורר למחשב נייד

תופעה נפוצה שמקורה במאוורר של המחשב הנייד או גוף הקירור שלו, הפתרון יחסית פשוט ברוב המקרים לתיקון ומסתכם בהחלפת מאוורר למחשב נייד, ואנו מחזיקים במלאי מגוון רחב של מאוורים לניידים ומחשבים All In One.


לחצו כאן לאיסוף המחשב למעבדה

https://youtu.be/xBOFptnZuDU

צרו קשר

איי.פי מחשבים

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

IP מחשבים – חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום מתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים וירטואליים בענן בחוות השרתים שלנו, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ כולל תיקון מקבוק.

מידע נוסף
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

שירותי מחשוב למפעלים

שירותי מחשוב למפעלים

חשיבות שירותי מחשוב למפעלים  יהיה תחום הייצור אשר יהיה, היקף עבודתם של מפעלים הוא גדול מאוד. העסקת מספר רב של עובדים, התבססות על מכשור טכנולוגי

שירותי מחשוב לקבלני בניין

שירותי מחשוב לקבלני בניין

כל מה שחשוב לדעת על שירותי מחשוב לקבלני בנייןבמסגרת עבודתם כאנשי מקצוע, נדרשים קבלני בניין לניידות וגמישות. בין עבודה בשטח לבין עבודה במשרד ופיקוח מרחוק,

שווה קריאה
שירותי מחשוב לעסקים
שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב לעסקים שעובדים שוב פעם השבתה במערך המחשוב? איטיות? וירוסים? חווים מהספק הנוכחי שלכם תירוצים, תקלות חוזרות ושירות לא מקצועי?  הגיע הזמן לעבוד עם

קרא עוד »
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן